Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for Plaisir.dk

Sidst opdateret: [23/05/2025]

Disse handelsbetingelser gælder for køb af produkter på Plaisir.dk (herefter kaldet "Webshop"), som er ejet af Ulsø Design Aps (herefter kaldet "Vi", "Os", "Vores").

Virksomhedsoplysninger

Plaisir.dk ejes af Ulsø Design Aps
CVR no. 15742240
Lindealle 8
7430 Ikast, Denmark 

Info@plaisir.dk

+45 97151517


Bestilling og betaling

Når du foretager en bestilling hos Plaisir.dk, modtager du en ordrebekræftelse på e-mail.

Pengene bliver først trukket når varen er sendt.

Betaling kan ske med følgende betalingsmetoder:

  • Dankort / VISA / MasterCard 
  • MobilePay / Apple Pay

Alle priser er angivet i [DKK / EUR] og er inkl. moms, medmindre andet er angivet.


Levering og fragt

Vi bestræber os på at afsende din ordre inden for 1-2 hverdage. Levering sker via [PostNord / GLS / DAO], og fragtprisen fremgår ved betaling.

Der er fri fragt ved køb over 699 kr.

Hvis en vare er i restordre, vil du blive kontaktet med information om den forventede leveringstid.


Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen, forudsat at de er i ubrugt stand, ikke er vasket og stadig har alle mærker og etiketter på. Ønsker du at benytte din fortrydelsesret, skal du:

  1. Meddele os skriftligt på Info@plaisir.dk
  2. Returnere varen i original stand og emballage inden for 14 dage.

Returnering og bytte

For at returnere et produkt, skal du kontakte os på Info@plaisir.dk for at få en returformular og instruktioner. Returneringsomkostningerne påhviler dig, medmindre andet er aftalt.

Vi refunderer den fulde købspris (ekskl. fragtomkostninger) inden for 14 dage efter, at vi har modtaget de returnerede varer.


Reklamationsret

Du har 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Hvis din vare har fejl eller mangler, bedes du kontakte os hurtigst muligt på info@plaisir.dk

Ved godkendt reklamation tilbyder vi enten reparation, ombytning eller refundering af købsbeløbet.

Alle varer, der modtages med fejl eller defekter, vil blive håndteret i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning.

Varer som ikke er håndteret korrekt eller hvis instrukserne på vaskelabel ikke er overholdt, er ikke dækket af reklamationsretten. Læs mere om hvordan du bedst vedligeholder dit lingeri her: https://www.plaisir.dk/pages/vask-og-vedligehold


Persondata og cookies

Vi behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med GDPR. Dine oplysninger bruges kun til ordrebehandling og videregives ikke uden dit samtykke.

Vi anvender cookies for at forbedre din oplevelse. Læs mere i vores [privatlivspolitik].


Klageadgang

Hvis du ønsker at klage over dit køb, kan du kontakte os på Info@plaisir.dk

Hvis vi ikke kan finde en løsning, kan du indgive en klage til:

Mæglingsteamet for Forbrugerklager
https://naevneneshus.dk

Du kan også bruge EU's online klageportal:
https://ec.europa.eu/consumers/odr


Force Majeure

Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser eller manglende levering af produkter, hvis det skyldes forhold uden for vores kontrol, herunder, men ikke begrænset til, naturkatastrofer, strejker, eller forsyningsproblemer.


Lovvalg og værneting

Købsaftalen er underlagt dansk lovgivning. Eventuelle tvister skal afgøres ved de danske domstole.


Har du spørgsmål? Kontakt os på Info@plaisir.dk eller Tlf: +45 97151517

 

FIND US

Address: Lindealle 8, 7430 Ikast, Denmark

Telephone : +45 97151517

Quality and comfort, since 1952